
Det ble to travle dager på NM, der Fossomaten og alle de andre 65 ungdomsbedrifter fra hele landet sto på stand, og hadde diverse intervjuer med juryene i mange ulike konkurranser.
Det var både krevende og utfordrende å være med på NM, men også veldig moro og nyttig bl.a. når det gjaldt nettverksbygging.
Fortsett å lese Fossomaten deltar i NM på Lillestrøm i april


